Javna nabava
Sukladno članku 56. Zakona o javnoj nabavi (NN br. 90/11, 83/13 i 143/13) te članku 5. Uredbe o objavama javne nabave (NN br. 10/12), sve objave se objavljuju u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske. Objave na ovoj stranici služe u informativne svrhe, te za pripremu ponude preporučujemo preuzimanje dokumentacije sa stranica Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske, osim u postupcima sklapanja ugovora o javnim uslugama iz Dodatka II. B Zakona koje Inkasator d.o.o. Karlovac provodi u skladu s člankom 44. Zakona.
Sprječavanje sukoba interesa
Temeljem članka 13. Zakona o javnoj nabavi (“Narodne novine” broj: 90/11, 83/13, 143/13) Inkasator d.o.o ne smije sklapati ugovore o javnoj nabavi sa sljedećim gospodarskim subjektima (u svojstvu ponuditelja, člana zajednice ponuditelja ili podizvoditelja odabranom ponuditelju):
- Odvjetnik Dominik Nizić, Hektorovićeva 2, 10 000 Zagreb
Prve izmjene Plana nabave 2021
Plan nabave roba, radova i usluga 2021
Plan nabave roba, radova i usluga 2020
Plan nabave roba, radova i usluga 2019
Prve izmjene Plana nabave 2018 – 27.02.2018.
Plan nabave roba, radova i usluga 2018 – 19.12.2017.
Prve izmjene Plana nabave 2017 – 19.12.2017.
Plan nabave roba, radova i usluga 2017 – 02.02.2017.
Druge izmjene Plana nabave 2016 – 23.11.2016.
Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave
15.06.2021. Odluke o odabiru najpovoljnije ponude u postupku jednostavne nabave uredskog materijala ev.br. 01/21 JN
Odluka o odabiru Uredska oprema i potrepštine
Odluka o odabiru Tiskarski materijal
01.06.2021.Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave uredskog materijala ev.br 01/21 JN
Poziv na dostavu ponuda
TISKARSKI MATERIJAL
UREDSKA OPREMA I POTREPŠTINE
TONERI
18.06.2020. Odluke o odabiru najpovoljnije ponude u postupku jednostavne nabave uredskog materijala ev.br. 03/20 JN
Odluke o odabiru najpovoljnijih ponuditelja po grupama kako je bio objavljen poziv možete pronaći na linkovima:
Toneri
Uredska oprema i potrepštine
Tiskarski materijal
01.06.2020.Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave uredskog materijala ev.br 03/20 JN
Poziv na dostavu
TONERI
UREDSKA OPREMA I POTREPŠTINE
TISKARSKI MATERIJAL
17.06.2019. Odluke o odabiru najpovoljnije ponude u postupku jednostavne nabave uredskog materijala ev.br. 01/19 JN
Odluke o odabiru najpovoljnijih ponuditelja po grupama kako je bio objavljen poziv možete pronaći na linkovima:
Tiskarski materijal odluka
Uredska oprema i potrebštine odluka
Toneri odluka
04.06.2019. Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave uredskog materijala ev.br 01/19 JN
TISKARSKI MATERIJAL
UREDSKA OPREMA I POTREPŠTINE
TONERI
15.06.2018. Odluka o odabiru najpovoljnije ponude u predmetu nabave jednostavne vrijednosti:
Razna uredska oprema i potrepštine, ev. broj nabave: 02/2018.
Odluka o odabiru
Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda
01.06.2018. Poziv na dostavu ponuda u predmetu nabave jednostavne vrijednosti:
Razna uredska oprema i potrepštine: ev. broj nabave: 02/2018
Poziv na dostavu ponuda
Troškovnik uredski
16.06.2017.Poziv na dostavu ponuda u predmetu jednostavne nabave:
Razna uredska oprema i potrepštine, ev. broj nabave: 01/2017
Troškovnik
Poziv na dostavu ponuda
17.06.2016. Poziv na dostavu ponuda u predmetu bagatelne vrijednosti:
Uredski materijal ev. br. 01/2016, 17.06.2016.
Poziv na dostavu ponude
Troškovnik
Pojašnjenje kolone troškovnika
06.07.2016. Odluka o odabiru najpovoljnije ponude u predmetu nabave bagatelne vrijednosti:
Uredski materijal ev. br. 01/2016