CORONA 2021: OBAVEZNE COVID POTVRDE – Upute o ulasku na blagajnu i poslovne prostore

Sukladno odluci Civilnog stožera Republike Hrvatske o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja dužnosnika, državnih službenika i namještenika, službenika i namještenika u javnim službama, službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te zaposlenika trgovačkih društava i ustanova iznosimo nove procedure korištenja poslovnih prostora tvrtke Inkasator d.o.o. , a koje se odnose na sve naše potrošače. Člankom V. navedene Odluke definirano je: „Obveza predočenja EU digitalne COVID potvrde ili drugog odgovarajućeg dokaza o cijepljenju, preboljenju odnosno testiranju odnosi se i na sve stranke koje dolaze u službene prostorije u kojima rade osobe iz točke I. Odluke, sve pružatelje usluga koji pružaju različite usluge u tim prostorima ili su angažirani za određene poslove u njihovim prostorima ili druge osobe koje dolaze u njihove prostore po bilo kojoj osnovi“.

 

 

 

Temeljem Odluke, sve naše poslovne prostore u zgradi MV Trenda (nova zgrada na tržnici) i u zgradi OTP-a mogu koristiti osobe koje posjeduju potvrdu o preboljenju, cijepljenju ili drugi dokaz propisan Odlukom.

 

 

 

Upute kod plaćanja računa na blagajni tvrtke Inkasator:

 

Poštujte epidemiološke mjere razmaka i nošenja medicinskih maski za vrijeme čekanja u redu,Dok čekate, obići će vas predstavnik zaštitarske službe koji će provjeriti imate li valjanu ispravu kojom možete ući u prostor blagajne,Ukoliko nemate potvrdu ili drugu valjanu ispravu račun i potrebni iznos možete dati zaštitaru koji će umjesto Vas platiti račun te Vam vratiti odrezak i ostatak sredstava,Račun možete platiti m-bankingom ili Internet bankarstvom bez dolaska na blagajnu,Račun za Vas može platiti treća osoba koja posjeduje COVID potvrdu.

 

 

 

Upute kod ulaska u druge poslovne prostorije:

 

Pozvonite i pričekajte dolazak radnika,Radnik će provjeriti imate li COVID potvrdu, izmjeriti Vam temperaturu i upisati Vas u evidenciju,Ukoliko nemate COVID potvrdu ili drugi važeći dokument radnik će Vas zamoliti da pričekate u vanjskom predprostoru,Do Vas će doći radnik zadužen za rješavanje Vašeg zahtjeva, problema, upita,Nastojte za vrijeme trajanja ove Odluke sve potrebe rješavati telefonski ili putem e-pošte.

 

 

 

Odluku u cijelosti možete pronaći OVDJE

 

 

Povezane vijesti

JAVNI NATJEČAJ ZA FINANCIRANJE PROJEKATA UDRUGA ZA 2022. OTVOREN DO 09.05.2022.

JAVNI NATJEČAJ ZA FINANCIRANJE PROJEKATA UDRUGA ZA 2022. OTVOREN DO 09.05.2022. Inkasator d.o.o. objavljuje Javni natječaj za financiranje projekata udruga…

16. JAVNI POZIV ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA ENERGETSKI PREGLED I PROJEKTNU DOKUMENTACIJU

Javni poziv za dostavu ponuda za izradu izvješća o energetskom pregledu, energetskog certifikata i glavnog projekta energetske obnove za višestambenu…

JAVNI POZIV ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA SANACIJU RAVNOG KROVA NA VIŠESTAMBENOJ ZGRADI P. FILIPCA 2

Rok za dostavu ponude je 8. travanj 2022. godine do 14.00 sati. Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici sa naznakom…

15. JAVNI POZIV ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA ENERGETSKI PREGLED I PROJEKTNU DOKUMENTACIJU

Javni poziv za izradu izvješća o energetskom pregledu, energetskog certifikata i glavnog projekta energetske obnove za višestambenu zgradu Bartola Kašića…

Back To Top